stoltsvensk

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Hmmm...Hallå?

Av stoltsvensk - 16 november 2010 02:10

Jaha? En blogg alltså? Vem hade trott det? Inte jag i varje fall.

Jag har aldrig riktigt förstått vitsen med att blogga, inte som privatperson. Visst, en kändis av något slag kan ju vara kul att följa, men vem fan bryr sig ett skit om vad jag sysslar med eller vad jag har att säga?

Men så sitter man där kl 0200 och glider omkring på det stora läskiga nätet och läser blogg efter blogg, och tänker att fan, det kanske kunde vara lite kul att prova. Om inte annat är det ju en "bra" ursäkt att inte sova riktigt än.

Såååååå, här har vi alltså min blogg, Tadaa! Vad händer nu?

Ska jag skriva något om mig själv? Nej, det ska jag nog inte. Jag kör den anonyma stilen så slipper jag skämmas när det går åt helvete. Dessutom vet jag inte om det spelar någon egentlig roll, tänk om ingen någonsin läser det här, mer än jag, och jag vet ju redan vem jag är. Tror jag...

Nae, vet inte om jag har något intressant att skriva om just nu faktiskt, vet inte om jag orkar hålla mig vaken särskilt länge heller för den delen. Kanske bäst att nöja sig för den här gången, jag har i alla fall fått igång skiten nu. Så får vi väl se om det blir en stor succe, borde det bli, det är ju jag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stoltsvensk - 9 december 2010 03:03

DO (Diskrimineringsombudsmannen) ska se till att ingen blir diskriminerad i Sverige. Inte helt insatt i alla punkter, men det är väl hudfärg, religion, sexuell läggning etc. Alla olika saker man kan bli diskriminerad för. Och idén är ju underbar, vi ...

Av stoltsvensk - 16 november 2010 12:49

Den 24 november planerar alla riksdagspartier förutom Sverigedemokraterna att rösta igenom omfattande förändringar av grundlagen som medför starkt negativa konsekvenser för Sverige (Proposition 2009/10:80 // 2009/10:Ku4). De ändringar som är föresl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Säg något!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards